Categorieën
Nieuws & weetjes

Supermarkt Albert Heijn stapt over op nieuwe plaatjes

superdieren als relatiegeschenkAlbert Heijn heeft veel geleerd van zijn voetbalplaatjes actie. De voetbalplaatjes waren een groot succes. De supermarkt zag zijn omzet sterk stijgen. Toch hebben ze voor een nieuwe actie gekozen. Een woordvoerder van de AH zei het volgende: “Wij willen onze klanten blijven verrassen met nieuwe acties.”

Dierenplaatjes als relatiegeschenk

Het worden dus dierenplaatjes in plaats van voetbalplaatjes. In samenwerking met het WNF gaat de supermarkt dierenplaatjes weggeven bij elke 10 euro aan boodschappen. De nieuwe actie is bij de meeste supermarkten op 6 juni van start gegaan. De dieren op de plaatjes worden getypeerd als een ‘ Superdier’. Er zijn maar liefst 204 Superdieren. De 204 Superdieren zijn verdeeld over 17 categorien. Het leuke van de dierenplaatjes is dat zij ook een quizvraag bevatten. Deze vraag gaat over het dier. Zo leren kinderen meer van de natuur. De plaatjes hebben verschillende waarden. Zo kunt u er dus ook een leuk spelletje mee spelen. De actie komt voort uit de samenwerking tussen de AH en het Wereld Natuur Fonds. Deze samenwerking is in 2007 van start gegaan.

Albert Heijn is voorloper op het gebied van promotionele acties!

Één reactie op “Supermarkt Albert Heijn stapt over op nieuwe plaatjes”

Plaats een reactie