Als uw doelgroep achter een bureau zit voor een groot deel van de dag, dan is die werkruimte absoluut een prime marketing middel als u daar een deel van die ruimte kan innemen. Dit is de reden waarom onderzetters of muismatjes in het verleden effectieve promotionele producten zijn geweest als ze in deze ruimte en goed zichtbaar zijn.
In deze tijd van het jaar waar bij onze klanten de aandacht verslapt van wat ik reclame premiums zou kunnen noemen en kijk in plaats daarvan voor het bedrijfsleven naar cadeaus waar je langere tijd iets aan hebt, en met het bureau in het achterhoofd denk ik aan bedrukte, gepersonaliseerde, bureau kalenders. Ze zijn een groot geschenk, maar ze vertegenwoordigen ook 12 maanden van herhaalde reclame.
Dit jaar, 2016, hebben we een promotie bureaukalender waarvan we voelen dat dit een leuk cadeau is voor onze top 100 klanten. Als bedankje dat hun bedrijf dit jaar weer vertrouwen heeft gehad in ons en we mooie producten hebben mogen hebben we ook geprobeerd om de extra mijl te gaan om met individuele naam personalisatie om echt elk kalender uniek en speciaal voor elke ontvanger te maken.
Zoals zo veel situaties met relatiegeschenken is er een risico dat een ontvanger al een bedrukte mok, pen, sleutelhanger, muismat of paraplu in bezit heeft. Wat de bedrukte kalender net even anders maakt is dat een beetje extra aandacht toont, het stelt de klant centraal en levert een product dat de klant of prospect handig vind en het hele jaar op z’n bureau houdt.
Deze promotionele bureaukalender zal hopelijk goed ontvangen worden, het is een mooi kwaliteitsproduct, natuurlijk nuttig en uniek voor de ontvanger. Maar door de aard van wat het is, het is een geschenk dat een 12 maanden houdbaarheid heeft en zal fungeren als een subtiele herinnering aan ons om onze klanten voor al volgend jaar weer bij ons te laten terugkomen. U kunt natuurlijk net zoveel geld uitgeven aan een paar flessen wijn, dozen bonbons of bakken snoep, die goed ontvangen zullen worden zoals andere klanten echter worden deze vaak vergeten na een korte tijd. Een bureaukalender, zeker met personalisatie, is na 12 maanden nog steeds on top of mind bij de klant.
Herhaling gegarandeerd!
Voor meer informatie kunt u hier terecht, als u vragen hebt dan staat ons klantenservice team u graag te woord op 035-6956000 of laat een hieronder reactie hieronder.