De kracht van promotionele producten door Paul McCartney

Veel mensen begrijpen wel dat je merk bekendheid kweekt met promotionele producten en relatiegeschenken. Dat men blij wordt van een gratis presentje, een cadeautje of een beetje extra aandacht, maar hoe ziet dat er dan uit?

Een goed voorbeeld van de reacties die gratis weggevertjes teweeg kunnen brengen is de reactie van Paul McCartney, de oude Beatle als hij een gratis t shirtje probeert te vangen.

Leuk om te zien en goed om te weten als u overweegt een bedrukte pen, een paraplu met uw logo of, zoals hier een bedrukt t shirt te schenken aan uw doelgroep!

Advertenties

Een reactie plaatsen

door | 12/02/2014 · 19:54

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s