In de laatste decennia is Starbucks gesitueerd in diverse vestigingen in de stationshallen in Nederland. Starbucks is wereldwijd het grootste keten van koffiehuizen. In 1971 is het bedrijf in Seattle opgericht en inmiddels telt het bedrijf ruim 17.000 vestigingen(!). Ondanks dat de prijs voor een kopje koffie hoger gemiddeld hoger is dan bij de conventionele kiosken en drinkgelegenheden is Starbucks ook in Nederland enorm populair. De kracht van Starbucks is de experience oftewel de beleving van het merk.
De ‘Starbucks Experience’
Officieel is de missie van Starbucks als volgt: ‘to inspire and nurture the human spirit – one person, one cup and one neighbourhood at a time.’ Om dit te bereiken vinden er strenge selecties plaats bij het rekruteren van nieuw personeel en het zoeken naar nieuwe locaties. De koffieliefhebbers van Starbucks genieten een persoonlijke en enthousiaste aanpak. Zo wordt er na een bestelling gevraagd wat uw voornaam is en wordt uw naam op de koffiebeker geschreven. Even geen zin in koffie? Ook daar is aan gedacht. Naast koffie worden er ook taartjes en andere lekkernijen aangeboden. Kortom: Starbucks geeft zijn klanten een ervaring die dieper gaat dan de smaak van een kopje koffie. Zo blijkt ook uit de promoties en relatiegeschenken.
De nieuwe thermoskan van Starbucks is modern, 100% waterdicht en bedrukt met het bekende logo. Het strakke design en kleur zijn aantrekkelijk voor de reizende mens van tegenwoordig. Een aanwinst voor de echte liefhebber van Starbucks koffie!
Bekijk hier de thermoskannen van Zintuig.nl!