Coca-Cola en WNF samen in actie voor de Noordpool

Het Wereld natuurfonds en Coca-Cola zijn een samenwerking aangegaan om actie te voeren ter bescherming van de Noordpool. Dit is het territorium van de ijsbeer. Zoals u de laatste tijd misschien gezien heeft gebruikt Coca-Cola nu ook ijsberen in hun reclamecampagne.

Gigantische campagne
Coca-Cola heeft zijn naamsbekendheid gebruikt om een gigantische campagne te starten in 16 landen, waaronder dus Nederland, om aandacht te vragen voor dit probleem dat de hele wereld aangaat. Het ijs op Antarctica smelt zo snel dat het woongebied van de ijsbeer dreigt te verdwijnen. Deze campagne van Coca-cola en de WNF moet zorgen dat er zoveel mogelijk geld wordt ingezameld. Het ingezamelde geld wordt ingezet om de bekendste inwoner van de Noordpool te redden. De campagne wordt in 2014 en 2015 herhaald. Tot die tijd blijven wij de ijsberen van Coca-Cola op onze beeldbuis zien en worden wij eraan herinnerd dat wij deze prachtige dieren niet mogen laten uitsterven.

Coca cola relatiegeschenken actie anno 2013

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s