Onbeschrijflijk ‘goede’ promotie pennen als relatiegeschenk

voorbeeld promotiepennen 2013Relatiegeschenken zijn het tastbare ‘dank-je-wel’ voor uw klanten en personeel. Het gaat niet om de grootte of het prijskaartje dat eraan hangt, maar puur om het gebaar en de boodschap dat het met zich meebrengt. Het relatiegeschenk heeft tot doel een langdurige impact achter te laten. De gever wil er een bedankje mee overbrengen, maar er stiekem ook zijn ‘visitekaartje’ mee achterlaten. Relatiegeschenken dienen uitstekend voor de intensivering van de klantrelatie. Ook is het heel effectief om naamsbekendheid te vergroten.

De reclame-pen
Een bedrukte pen is een goed voorbeeld van een effectief relatiegeschenk. Naast dat het wordt gegeven als blijk van waardering is het ook een goed visitekaartje. Uit onderzoek is gebleken dat een reclame-pen gemiddeld zeven keer in andere handen komt. Hiermee komt de merknaam geregeld onder ogen van een nieuwe groep mensen.

Wist u dat..

  • Veel ontvangers hun promotionele pen meer dan twee jaar houden?
  • Bijna 75 procent van de mensen die wel eens relatiegeschenken krijgen, er minimaal twee dagelijks op hun werkplek gebruiken?
  • Het grootste gedeelte van de mensen aangeeft dat ze na ontvangst van een promotioneel product de ondernemen veel positiever beoordelen?

Het draait om het creëren van herinneringen. Veel mensen kunnen de naam dat op het productionele schrijfwaar stond nog lange tijd herinneren. Pennen zijn ontzettend functioneel, past in ieder budget en de keuze is groot qua vorm, kleur en prijs.

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s