Het Naardense lunch-catering bedrijf 4Lunch heet goed nagedacht over een effectieve promotiecampagne. Het is zomer in Nederland dachten zij, dus regent het vaak! Met dit idee in gedachten lieten zij zadelhoesjes bedrukken ter promotie van hun dienst. Een gelukje voor de mensen die hun fiets bij treinstation Naarden-Bussum hadden geparkeerd. Ondanks het slechte weer hadden zij geen nat zadel en konden zij tenminste met een droog zitvlak naar huis. Een ideale vorm van promotie die er opgericht is om mensen verder te helpen en tegelijk het marketingdoel dient.
Herhaaldelijk effectief
De zadelhoesjes worden vaak meerdere malen gebruikt. Veel mensen bewaren ze omdat ze later ook nog van pas kunnen komen. Niet alleen voor de rit van het station naar huis. Hierdoor zijn de zadelhoesjes niet alleen op het moment zelf erg effectief maar ook op de lange termijn. De ideale combinatie. Zo komt de boodschap meerdere malen in beeld en krijgen mensen een positieve associatie met het bedrijf. Hierdoor zullen zij niet snel uit het geheugen verdwijnen waarmee het exacte doel bereikt wordt.