Men zegt dat geld belangrijk is, maar dat iedereen smelt voor een lekkere reep chocola. Laten we op deze gedachte voortborduren. Van chocola wordt een mens blij. Bovendien is pure chocola nog eens gezond. Waarom geeft u uw doelgroep niet een lekkere reep chocola? De smaak van een chocolade reep zal uw bedrijf geen windeieren leggen.
1. Realiseren van merkherkenning
Het grote voordeel van een relatiegeschenk is dat u uw gevoel richting uw doelgroep tastbaar kunt maken. Met een chocolade reep kunt u op een ludieke en positieve manier uw waardering aan uw doelgroep tonen. Er ontstaat een sneeuwbaleffect. Uw doelgroep zal het relatiegeschenk positief ontvangen. Er ontstaat in een herkenning met uw merk. De volgende keer dat uw doelgroep uw merk ziet, zal hij zich herinneren aan het (positieve) relatiegeschenk. Daarnaast zal de directe omgeving van uw doelgroep ook meedelen in de positiviteit. Met een reep chocola bereikt u dus meer dan uw beoogde doelgroep.
2. Awareness creëren tijdens een beurs
Beurzen en evenementen zijn unieke kansen voor uw business om nieuwe klanten aan te trekken en in contact te komen met mensen actief in uw vakgebied. Als u professioneel wilt overkomen op uw doelgroep is het belangrijk dat u ‘iets’ kan weggeven. Mensen bezoeken tijdens een beurs vaak meerdere stands. Met een simpele reep chocolade is het mogelijk om een plek in het bewustzijn van uw doelgroep te vergaren. Een reep chocolade is iets wat uw doelgroep zal onthouden!
Relatiegeschenken zijn in vergelijking met print media en radio reclame vele malen relatief voordelig. Kies daarom voor een relatiegeschenken. Met een lekkere chocolade reep zult u de smaak over uw bedrijf positief beïnvloeden!