Ze zijn niet meer uit het straatbeeld weg te slaan; gecompliceerde beeldmerken met veel kleuren, verloopjes, foto’s en meer creatieve uitspattingen. Reclamebureau’s krijgen de opdracht om voor de klant een echte eyecatcher te creëren, teneinde hun product extra te laten opvallen tussen die van de concurrentie. De grafisch ontwerper leeft zich vervolgens graag uit op deze uitdaging en laat zich niet graag tegenhouden door de ‘technische restricties’ in de drukkerswereld…
Theorie vs praktijk
Maar wanneer het artwork bij de (zeef-)drukker terecht komt worden de verschillen tussen theorie en praktijk pas echt duidelijk, en moet er toch vaak ‘ingeleverd’ worden op het terrein van de ontwerper. Zou het niet heel mooi zijn als we deze ‘technische restricties‘ gewoon kunnen vergeten en deze creatieve uitspattingen op allerlei soorten promo- sport- en werkkleding kunnen zetten…?
ZHVO | Zeefdruk en meer (voorheen Zeefdruk Hans van Osch) maakt het onmogelijke waar. Met behulp van een revolutionaire digitale drukpers in combinatie met een speciaal hiervoor ingerichte zeefdruk-straat produceren zij textieltransfers van een sublieme kwaliteit. Alles wordt haarscherp, bijzonder gedetailleerd en in full-color vertaald naar hoge resolutie digitale textieltransfers. En met deze ‘Digitex Transfers’ kunt u deze artikelen zelfs eenvoudig personaliseren!
Dit artikel is geschreven door Christian Tholen van ZHVO | Zeefdruk en meer.