Biermerk Corona koppelt relatiegeschenk aan aankoop

Corona relatiegeschenken ZintuigDe bier- en alcoholindustrieis een moeilijke branche om een naam te maken voor jezelf. Jaarlijks worden er miljoenen euro’s besteed aan reclames. De positionering van een merk of bedrijf zorgt voor een onderscheidende positie in het bewustzijn van de mens. In de kleine details boekt u vaak de grootste winst.

Corona in Amerika
In Amerika kwam Corona onlangs met een slimme promotionele verpakkingen dat zorgt voor een sterke verbinding met het merk en een verbeterd merkimago. Het bedrijf zag mogelijkheden in de ruimte op hun sixpack verpakking. Zodoende hadden ze besloten om van de overgebleven ruimte een bordspel te maken. De doppen van de flesjes worden gebruikt als pionnen en de dobbelstenen en speelkaarten zijn te downloaden via de website. Deze promotionele campagne laat zien dat Corona niet zomaar een traditioneel biermerk en moedigt consumenten aan om te socialiseren en plezier te hebben met hun merk (en dus producten). Koppel uw relatiegeschenken aan de kernwaarden van uw bedrijf en u zult snel de vruchten plukken. Neem een voorbeeld aan Corona die de ruimte van zijn verpakking heeft omgetoverd tot een gezellig bordspel!

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s