Grolsch speelt in op hype rondom voetbalclub Heracles

Heracles bierblikken relatiegeschenkenBij de echte voetballiefhebber staat de bekerwedstrijd van 22 maart 2012 nog steeds op het netvlies. De voetbalclub uit Almelo versloeg de gedoodverfde bekerfinalist AZ in eigen stadion met 2-4. Het was een wedstrijd waar alles in zat. Beleving, passie, duelkracht, spanning en sfeer: alle ingrediënten waren aanwezig. Sindsdien is er een ware hype ontstaan rondom het merk Heracles. De bekerfinale vindt plaats op zondag 8 april 2012. Grolsch heeft besloten om tijdelijk speciale 50cl blikken op de markt te brengen.

“Wij zijn HERACLES”
De bierblikken zijn te verkrijgen bij diverse supermarkten en speciaalzaken in het supportsgebied van Heracles. “We waren ontzettend door het dolle toen Bruns de 2-3 maakte. Even later maakt Gouriye zelfs de 2-4 en wisten we dat we naar de Kuip gingen. Nu kunnen we in de trein lekker ons eigen bier drinken”, aldus een fanatieke Heracles supporter. Saillant detail is dat de verkoopprijs van de blikjes bier gelijk is aan de verkoopprijs van de regulier blikjes bier. Om het blikje bier helemaal in Heracles sferen te brengen, is het supporterslied ook achterop het blikje bier bedrukt. Zo zie je maar! Grolsch gebruikt zet ook in op relatiegeschenken!

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s