Om te zorgen dat uw bedrijf wordt opgemerkt door potentiële klanten kunt u gebruikmaken van diverse vormen van reclame. Tv- of radioreclame zijn vaak erg duur. De kracht van printmedia neemt af. Promotionele producten kunnen uw propositie voor een kleine investering overbrengen naar de doelgroep. Met behulp van bedrukte bidons kunt u sporters voorzien in de behoefte naar verfrissing en tegelijkertijd uw merk/bedrijf onder een groot publiek onder de aandacht brengen.
Een rose bidon bedrukt met ‘Eet friet van Piet’
Investeren in promotionele bidons is een verstandige keuze mits uw doelgroep zich kan associëren met de waarden van bidons. Zorg dat de waardepropositie en het relatiegeschenk overeenkomen met de verwachtingen van de doelgroep. Een rose bedrukte bidon met de tekst ‘Eet friet van Piet’ past niet echt bij een mannelijke doelgroep die aan bodybuilden doet. Het is een overdreven voorbeeld maar u zult versteld staan van het jaarlijks aantal mislukte relatiegeschenken. Zorg voor een strategie achter uw relatiegeschenken en geef niet zomaar een relatiegeschenk weg. De beste ideeën ontstaan na een brainstormsessie!