Wij zagen deze poster in een TopSail beach winkel in North Carolina. Deze gratis strandtas deal laat zien dat u met een simpel relatiegeschenk uw exposure en aantrekkingskracht op potentiële klanten sterk kunt verbeteren. We noemen dit een gift & purchase relatiegeschenk.
Twee vliegen in één klap
De logica achter een gift & purchase relatiegeschenk is geen hogere wiskunde. Mensen houden van gratis spullen en laat die gratis spullen nou net een doorslaggevende factor zijn om uw winkel binnen te lopen. Het is een makkelijke keuze voor de consument. Het totale aanbod is overal hetzelfde. Winkels onderscheiden zich door een ludieke actie of een opvallende vitrine. Met relatiegeschenken kunt u uw winkel onderscheiden. Het stimuleert niet alleen de verkoop op korte termijn maar verbetert ook de klantrelatie op de lange termijn. De ‘toegevoegde waarde’ van relatiegeschenken worden regelmatig gebruikt om klanten te behouden en de loyaliteit te verhogen. In het geval van deze promotionele tas zorgt de gebruiker voor een nog groter bereik op het stand. Als zij met de promotionele tas op het strand lopen, zullen de strandgangers in aanraking komen met het merk. Met een gift & purchase relatiegeschenk slaat u twee vliegen in één klap!