Voor je het weet is het weer zover: het EK voetbal! Tijdens het laatste WK hebben we gezien dat Nederland goed vertegenwoordigd is en zeker een kans maakt om met de Europese titel naar huis te gaan. We kennen weinig landen waar tijdens evenementen als dit, het hele land zich uitdost in een oranje of rood-wit-blauw gewaad. Het kan niet gek genoeg: geschminkte gezichten, grote pruiken, hoeden en beruchte bierjurken worden uit de kast getrokken. Sinds het befaamde jurkje van Bavaria, zijn ook de artikelen speciaal gericht op de dames opgenomen onder de naam Lady Holland Collectie. Alle schaamte voorbij, crisis of geen crisis, er wordt traditioneel weer voor miljoenen extra besteed aan oranje gerelateerde artikelen.
Nieuwe impulsen in de Funny Holland Collectie
Ook in de relatiegeschenkenbranche geeft dit evenement weer een mooie impuls; veel eindgebruikers zien de kans schoon om hun bedrijfsnaam weer op allerlei oranje gerelateerde items te laten zetten. The Funny Holland Collectie is geregistreerd handelsmerk van relatiegeschenkenleverancier Lensen Toppoint uit Bergentheim. Toppoint is specialist in het op maat maken van standaard collectie-items, maar ook in belangrijke mate op het gebied van volledig custommade producten. Toppoint zorgt hierbij voor het hele traject, van idee tot eindproduct.
Dit jaar is het team achter The Funny Holland Collectie weer creatief geweest in het verzinnen van de meest opvallende en unieke Holland artikelen. Op naar een onvergetelijk Europees Kampioenschap!
Dit artikel is geschreven door Laura Platzer marketing specialist van Lensen Toppoint.