Relatiegeschenken zijn voor mij een middel om de acties die ik doe, bij de mensen kenbaar te maken en om mij niet te vergeten. Ik doe al jaren lang verschillende acties, waarbij ik in de decembermaand ook bij de mensen thuis kom om cadeautjes te brengen. Alles wat ik daar mee op haal, gaat naar 2 goede doelen, Villa Pardoes en het Ronald McDonalds kinderfonds. Vandaag lezen jullie over mijn gebruik van relatiegeschenken.
“Een cadeautje voor de medemens”
Sinds een maand of 8 heb ik alle activiteiten die ik doe om geld in te zamelen voor de 2 goede doelen, een nieuwe naam gegeven, namelijk GoDo4U. Dit staat voor Goede Doelen voor U. Zo ben ik, naast de bestaande december activiteiten, actief als clown en heb een complete drive-in show. Alle activiteiten zijn dus ten bate van de goede doelen die ik steun en gezien de nieuwe naam van alle activiteiten ook de nodige promotie kan gebruiken ben ik o.a. op Twitter druk bezig om de naam bekendheid te geven.
“Het nut van relatiegeschenken”
Zo blijkt dat relatie geschenken niet alleen voor de commerciële bedrijven een geweldig promotie middel zijn, maar juist ook voor mensen als ik, waarbij promotie een middel is om geld in te zamelen voor goede doelen. Dat is toch een heel ander soort winst!