Bavaria start met gewaagde promotionele campagne!

Vandaag weer een interessant artikel van relatiegeschenken vakblad Promz magazine. Bavaria is in Amerika met een ludieke promotionele campagne gestart. Welness en fitness zijn twee belangrijke groeimarkten. Op dit moment is het inhuren van personal trainers een ware trend. Op de Facebook pagina van Bavaria trainen twee wel hele bijzondere Beer Trainers de consumenten in de perfecte smaak van Bavaria 0,0% bier.

Alcoholvrij rosébier van Bavaria
Tegenwoordig is er steeds meer aandacht voor het drinken van light bier of bier met 0,0% alcohol. “Zomerbier moet je vooral drinken om de smaak en niet om de alcohol”, adlus Bavaria. Als eerste aanbieder van alcoholvrij witbier introduceert de Brabantse brouwer nu de rosébier-variant. Om dit biertje te promoten heeft Bavaria een reclame bureau ingeschakeld. Zij bedachten het idee om twee personal trainers te combineren met het drinken van alcoholvrij bier. “Met het volgen van de lessen is smaaksucces verzekerd,” aldus de bedenkers. Wat vind jij van deze reclame? Geschikt of ongeschikt?

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s