Een week geleden schreven we in dit artikel over de controversie van de nieuwe reclame actie van de PLUS supermarkten. Vakblad Promz meldt dat er een aantal christelijke PLUS franchisers zich niet konden vinden in de actie. De supermarkten die op dit moment wel meedoen, plukken de vruchten.
De omzet is met 10% gestegen in de eerste actieweek
Hugo Munneke Smeets, de bedenker van de actie, legt uit dat de meeste PLUS supermarkten de omzet in de eerste actieweek met 10% zag stijgen. De meeste mensen reageren positief op de actie. De actie loopt tot eind juni. Klanten krijgen bij elke 15 euro aan boodschappen een muziekmuntje. Deze muntjes kunt u alleen afspelen in een speciaal afspeel apparaatje. Dit apparaatje is te koop voor 1 euro. In totaal zijn er 36 verschillende muntjes. De muziek varieert van K3 tot Coldplay. Er is voor ieder wat wils.
Het succes van relatiegeschenken
Hoe wordt het succes gemeten? Heel simpel. In heel veel supermarkten waren de spelers al na één week uitverkocht. ‘Dat is inderdaad jammer’, geeft Munneke Smeets toe, ‘maar PLUS heeft het overweldigende succes kennelijk iets te voorzichtig ingeschat.’ De redactie adviseert u om altijd vertrouwen te hebben in uw relatiegeschenken. De spaaractie van PLUS is een succes, maar de actie is niet geoptimaliseerd. Zodoende is er een nieuwe zending spelers onderweg naar de supermarkten. Disco muntjes… wat een succes!
Één reactie op “Disco actie van PLUS knalt de winkel uit!”
Ja dat krijg je als er van die achterlijke geldwolven rondlopen die de dj disco’s massaal hebben gekocht in de eerste week van de actie en ze nu op marktplaats verkopen voor bedragen van rond de 25 euro. Belachelijk gewoon!