Het relatiegeschenken vakblad Promz staat altijd garant voor leuke verhalen over de relatiegeschenken branche. Wist u dat hotels relatiegeschenken gebruiken om de band met de klant te versterken? NH Hotels in Nederland, Frankrijk, Engeland en België verrasten zijn gasten tijdens Pasen met een chocolade ei. Tevens verspreidde zij één gouden ei dat goed was voor een gratis overnachting!
53 hotels, 30.000 eieren, 1 gouden ei
In totaal waren er 53 hotels die deelnamen aan deze actie. NH Hotels wilden zijn relatie met zijn klanten versterken met de inzet van promotionele artikelen. Een witte folie met een logo van NH Hotels zorgden voor de herkenning van het merk NH Hotels. De eieren werden bedrukt met ‘Wake up to a better world’. De boodschap is duidelijk. NH Hotels is bezig met duurzaamheid. Een controversieel onderwerp die organisaties steeds meer omarmen. De keuze van de fabrikant was erg belangrijk. Er werd gelet op fairtrade en arbeidsomstandigheden voor de cacao boeren. Zo draagt NH Hotels een steentje bij aan zowel de samenleving en de welzijn van zijn klanten.