Real life ‘liken’ met een sleutelhanger in 2011

De optie op Facebook om berichten of foto’s van vrienden te ‘liken’ is nu ook mogelijk in het echte leven. Een uniek concept van SowiSocial dat is ingezet op de AutoRAI in 2011. Het concept is ontwikkeld om op een analoge wijze je fysieke belevingen te delen binnen al uw social netwerksites.

‘Vind ik leuk’ anno 2011
Stel u bent op een beurs, voor het gemak een auto beurs. Overal ziet u prachtige auto’s. Dit wilt u graag delen met uw vrienden. Op dit moment pakt u uw telefoon en opent u de applicatie naar uw social media. FOUT! Dit kost te veel tijd! Als u iets leuk vindt, wilt u dit toch het liefst zo snel mogelijk met uw vrienden delen? Dat kan! Met de sleutelhanger van SowiSocial deelt u in één beweging uw ‘vind ik leuk’ op de social networks. Door middel van een ‘analoge’ actie deelt u uw acties op bijvoorbeeld Facebook. SowiSocial is voorlopig een combinatie van webtechnieken en Radio Frequency Identification maar zal zich in de toekomst verder ontwikkelen. Een bijzonder interessante ontwikkeling op social media gebied!

Advertenties

2 reacties

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

2 Reacties op “Real life ‘liken’ met een sleutelhanger in 2011

  1. Eva

    Leuk stuk! Kijk ook vooral even naar dit filmpje die het genoemde project met Hyundai en SowiSocial op de AutoRAI in beeld brengt:
    Hyundai case

  2. Pingback: Coca Cola komt met gezichtsherkenning FaceLook app! | Relatiegeschenkenblog.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s