Scherpe aanbiedingen in de relatiegeschenken branche

relatiegeschenken brancheDe crisis van Japan heeft voor een omzetdaling gezorgd in de branche voor promotionele producten. De USB sticks zijn voor veel relatiegeschenken webwinkels een belangrijke bron van inkomsten en juist de USB sticks worden in Japan gemaakt. Deze ontwikkeling in combinatie met de toenemende mate van concurrentie hebben ervoor gezorgd dat steeds meer relatiegeschenken webwinkels aan het stunten zijn met de prijzen. Wat zijn uw voordelen?

Opruimingen
De opruiming wordt weer hip. Doorgaans ruimen leveranciers en groothandelaren van relatiegeschenken drie keer per jaar het assortiment op. Dit doen zij in januari, mei en augustus. Januari is de periode na de kerst, mei is de periode voor de zomer en augustus is de periode na de zomer. Doe hier uw voordeel mee!

Hevige concurrentie
Door de toename aan online webwinkels wordt het steeds moeilijker om een relatiegeschenk te verkopen. Veel bedrijven gaan stunten met prijzen en aanbiedingen, terwijl de producten vaak hetzelfde zijn. Kies een relatiegeschenk, zoals de sleutelhanger, en vergelijk deze bij diverse aanbieders.

De relatiegeschenken branche is conjunctuur gevoelig. Promotionele artikelen en relatiegeschenken zijn de eerste uitgaven waar u op zal saneren. Heeft u interesse in een grote hoeveelheid van een relatiegeschenk? Schroom dan niet om te onderhandelen over de prijs. Onderhandelen is heel normaal en niet geschoten is altijd mis!

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s