Boekenwinkel ‘100.000 Books’ gebruikt luchtverfrisser in de wc

Zoeken naar uw relatiegeschenken.Als u een boekenwinkel heeft en u wilt de plekken bereiken waar uw doelgroep zich vaak bevindt, waar zal u dan uw promotionele artikelen gebruiken? De Duitse boekenwinkel ‘100.000 Books’ had precies dezelfde vraag en kwam met een ideale oplossing. Waar lezen mensen vaak? Juist op het toilet!

Luchtverfrissers in het toilet ter promotie van een boekenwinkel
Met de wetenschap dat mensen die toiletten in winkelcentra, kantoren en restaurants bezoeken niet voorbereid komen met leesmateriaal, heeft de boekenwinkel een dienst verleend. Zij namen fragmenten uit klassieke romans en bedrukte deze tekst op het etiket van aangepaste luchtverfrissers. Dit omdat mensen doorgaans een toevlucht nemen tot het lezen van alles wat in zicht is. Deze promotie stond garant voor een succes!
De luchtverfrisser werden ook bedrukt met het bedrijfslogo, zodat de echte boodschap niet verloren ging bij het grote publiek. De boekenwinkel meldde dat het aantal bezoekers van de volgende maand met 23% was gestegen. De luchtverfrissers waren zo populair bij de klanten dat de boekenwinkel deze luchtverfrissers nu verkoopt bij haar boeken!

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s