De Dael O Ring is enorm populair. Gert Santeman, de bedenker van de Dael O Ring, kan er uren over praten. Het spel is een hit op de speelgoedmarkt. Dit jaar probeert Santeman, gesteund door leverancier Premo, de promotionele markt te veroveren. Zij denken aan het grote plaatje. Zij richten de pijlen niet alleen op Europa maar ook op de Aziatische en Amerikaanse markt.
De Dael O Ring is een hit onder de jeugd!
Het idee van de Dael O Ring is simpel. Het bestaat uit een ring om een soort van staaf die u op gevoel los moet draaien. Aan de binnenkant van de ring zit een doolhof. Aan de buitenkant van de staaf zit een kleine puntje. Dit puntje moet u door het doolhof heen leiden, zodat de ring uiteindelijk los raakt van de staaf. “Het is een spelletje waar je de zenuwen van krijgt”, aldus Santeman. Dit spel is uiterst geschikt als promotioneel artikel. Het blijft onder de aandacht van de ontvanger en er is tevens een mogelijkheid tot bedrukking. Een aantal tips voor een leuke bedrukking: “Bij <bedrijfsnaam> draait het allemaal om de eenvoud” of “Op onze site raakt u niet verstrikt”. Het zijn maar een paar voorbeelden. De mogelijkheden van de Dael O Ring zijn eindeloos. De Dael O Ring is verkrijgbaar in 6 versies: easy yellow, simple orange, silly green, complex blue, crazy red en terrible black. De heer Santeman gelooft voor de volle 100% in zijn product: “De Dael O Ring is voor mij de kroon op mijn carrière.” Bron: PromZ magazine.