Reclamepennen zijn van alle relatiegeschenken het meest populair. Waarom? Vraagt u zich misschien af. Iedereen heeft een lade vol en op elk bureau slingeren wel een paar pennen met een opdruk. Bedrukte pennen weggeven is niet uniek. De redenen van de aanhoudende populariteit van bedrukte pennen zijn legio. Wij zetten ze even voor u op een rijtje.
1. Bedrukte pennen vallen op.
Bedrukte pennen vallen op! Ze zijn in vele kleuren en kleuren combinaties leverbaar. Neem de Prodir pennen. Bijna alle pennen in dit assortiment kunt u geheel naar eigen inzicht samenstellen.
2. Bedrukte pennen zijn goede dragers van uw boodschap.
De meeste reclamepennen kunt u met een verrassend groot oppervlak bedrukken. Zo past er op de gemiddelde pen al even veel tekst als op een visitekaartje. Uw logo kan in vele kleuren bedrukt worden, ook dat is uniek aan de reclame pen.
3. Iedereen is er blij mee, iedereen gebruikt een pen.
Op elk bureau ligt wel een bedrukte pen, en niet voor niets. Hoewel het paperless-office in opkomst is, wordt een pen nog steeds gebruikt om een snelle notititie mee te maken.
4. Reclame pennen zijn handzaam en handig.
Een bedrukte pen is klein genoeg om overal mee te nemen. Zelf heb ik thuis 2 laatjes waar pennen liggen. Ze liggen in mijn auto, mijn tas , mijn jas en op kantoor. Eigenlijk overal waar ik dagelijks kom.
De bedrukte pen is een goedkoop relatiegeschenk. Zo koopt u al 750 bedrukte pennen met één logo in één kleur voor 185 euro. Dat zijn 750 contact momenten en betekent constante herhaling van uw logo onder ogen van uw doelgroep. Dat lukt u niet met een dagblad advertentie of een banner op een website, daar is vaak de zichtbaarheid van uw reclame vele malen lager.
Dit artikel is geschreven door Steph Weigert, directeur Zintuig relatiegeschenken.