De ZorgZaak, een thuiszorgonderneming uit Drenthe met +/- 1000 zorgverleners zet regelmatig relatiegeschenken in. De diverse reclameartikelen worden voorzien van het 2-kleurig logo van De ZorgZaak. Zo wordt de herkenning van de huisstijl en de naamsbekendheid vergroot.
Een aantal voorbeelden van hoe de ZorgZaak relatiegeschenken inzet;
Op beurzen staat op de stand van de ZorgZaak een grote pot met reclamepennen. De pennen zijn gratis mee te nemen als men op de stand komt. Zo kan men thuis nog eens herinnerd worden aan de boodschap die de ZorgZaak uitstraalt.
Eind 2010 kregen de zorgverleners een fleece deken uitgereikt met het logo. In de koude winter zit men toch warm bij de ZorgZaak was de boodschap.
De koffiekopjes op de vestigingen dragen het logo en de boodschap van de ZorgZaak. Hierdoor worden werknemers en bezoekers op een vriendelijke manier gewezen op het logo en de naamsbekendheid vergroot.
“Relatiegeschenken zijn een belangrijk onderdeel van onze interne en externe communicatie”, aldus Ben Kah, marketing manager van de ZorgZaak.
Zintuig.nl levert sinds 2007 aan de ZorgZaak.