Koninginnedag is een feest voor het volk en de marketing

Over een maand is het 30 april. De dag van de Koningin. De dag van Nederland. Maar ook de dag van de marketing. Koninginnedag wordt langzamerhand steeds meer een feest van de marketing dan een feest van het volk. Echter betekent dit niet dat het feestvierende publiek dit als negatief ervaart.

Koninginnedag ideaal moment voor uw marketing
Luister naar een artikel (podcast) van VARA’s radio en tv programma KASSA. Hierin praat men over de de Koninginnedag- gerelateerde reclame in het groot, maar ook in het klein. Het zijn de bekende bedrijven die elk jaar aan marketing doen op Koninginnedag. Zo was online aanbieder Marktplaats in 2008 met oranje tassen in de weer. De Staatsloterij staat bekend om zijn oranje kronen en andere bedrijven richten zich meer op andere acties met balonnen, t-shirts en kleine gadgets. Het is voor niemand mogelijk om achter te blijven! Zelfs steden doen mee aan deze feestdag. Bekijk deze afbeelding van de campagne van ‘I Amsterdam’.  Fantastisch! Het is een zeldzaam verschijnsel. Veel mensen verkeren in een feeststemming en iedereen is oranje. Normaal gesproken  gebeurt dat alleen maar tijdens belangrijke voetbalwedstrijden van Oranje.

Aanbiedingen bij Zintuig!
Veel klanten van Zintuig vragen om de Koninginnedag aanbiedingen. Speciaal voor de bedrijven die een graantje mee willen pikken op 30 april hebben wij leuke oranje feestartikelen in de aanbieding. Dit zolang de voorraad strekt op = op.

Naar de Koninginnedag aanbiedingen

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s