Grootse promotie, grootse prestaties – Olympische Spelen 2012

Logo Olympische Spelen 2012 LondonRondom het grootste sportevenement van de wereld hoort dan ook de grootst mogelijke promotie. De marketing teams van de officiële sponsoren van de Olympische Spelen 2012 zijn met schitterende promotiecampagnes gekomen. De een nog beter dan de ander. Net als bij de Olympische Spelen zelf, ligt de nadruk in de campagnes op grootse prestaties. Want op de Spelen is er maar één ding dat telt, het hoogst haalbare, een gouden medaille.

Onze top 3 Olympische campagnes:

Procter & Gamble – Best job in the world: De belangrijkste steunpilaar van elke aanstaande Olympische held, zijn of haar moeder. Vanaf jongs af aan tot aan het moment dat het daadwerkelijk moet gebeuren.

Adidas – Take the stage: Voor een sporter is er geen mooier moment dan op de Olympische Spelen de grootste prestatie van hun carrière neer te zetten. Nu is het moment en nu moet het gebeuren.

Nike – Find your greatness: Een inspirerende campagne over het bereiken van grootse prestaties. Niet alleen op het Olympische toernooi in London, maar overal ter wereld. Bijhorende YouTube clip:

About these ads

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Producten & gadgets

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s