Zoete communicatie met snoepgoed

Bedrukt snoepgoedJuni is de maand van het snoepgoed! In de Verenigde Staten is de maand juni zelfs officieel gedoopt als ‘National Candy Month’. Als mensen aan snoepgoed denken, associëren ze dit vaak al snel met kinderen. Natuurlijk genieten kinderen meer van snoepgoed dan wie dan ook maar snoepgoed werkt voor iedere doelgroep. Want niet alleen kinderen, ook volwassenen van alle leeftijden houden ervan. Daarom kiezen steeds meer bedrijven ervoor om ook te genieten van de zoete smaak die snoepgoed biedt. Voor hen is snoepgoed namelijk een ideaal marketinginstrument.

Voor Sinterklaas spelen!
Een snoepgoedverpakking leent zich uitstekend om een boodschap richting een doelgroep uit te dragen. Ze kunnen op allerlei manieren bedrukt worden met welke boodschap dan ook. Bijvoorbeeld en fullcolour bedrukking van een bedrijfsnaam en logo. Een andere reden waarom bedrukt snoepgoed een zodanig effectief en toch ook eenvoudig marketinginstrument is, is omdat het zich eenvoudig laat distribueren. Of het nu op een evenement is, per post wordt verstuurd of in een grote snoeppot op de receptiebalie van een bedrijf staat. Snoep wordt altijd met open armen ontvangen en opgegeten!

About these ads

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nieuws & weetjes

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s